مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

محمدی‌لائینی از سلامت و بهداشت به عنوان مهم‌ترین نعمات الهی یاد

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز در دیدار با مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و کارکنان بیمارستان‌های نکا به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، از سلامت و بهداشت به عنوان مهم‌ترین نعمات الهی یاد کرد اظهار داشت: کارکنان بهداشت و درمان لشگریان و سربازان خدا در حوزه سلامت هستند که باید در زمینه سلامت جامعه با تمام توان وارد شوند.

وی افزود: خدمات ارائه شده در حوزه سلامت شهرستان خوب و ارزشمند است که امیدواریم با افزایش امکانات در این زمینه موفق‌تر از گذشته عمل کنیم

امام جمعه نکا با تاکید بر فرهنگ‌سازی دوچرخه‌سواری در نکا یادآور شد: چه ایرادی دارد که به جای استفاده از خودرو و ایجاد آلودگی در سطح شهر، پیاده و یا با دوچرخه سرکار بروید و این مسئله را فرهنگ‌سازی کنید تا علاوه بر ایجاد سلامتی، از آلودگی نیز کاسته شود.

محمدی لائینی در این نشست با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت، گفت: هفته سلامت امسال با شعار «فشار خون را جدی بگیریم» برگزار می‌شود که همگان به ویژه متولیان بهداشت و درمان باید به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: اینکه ۲۰ درصد ایرانیان دارای فشار خون بالا هستند باید در این رابطه مشکل‌سنجی شود و راهکار مناسب ارائه شود تا معضلات کاهش یابد.

محمدی‌لاتینی از سلامت و بهداشت به عنوان مهم‌ترین نعمات الهی یاد کرد و اضافه کرد: امروز مسلم شده که همه بیماری‌ها با اعصاب و روان ارتباط دارند و به همین دلیل باید در راستای ایجاد آرامش در زندگی تلاش شود.

امام جمعه نکا با بیان اینکه از مهم‌ترین مشکلات جامعه ما این است که برنامه‌ها قائم به شخص یا دولت است، خاطرنشان کرد: ثبات در مدیریت و تصمیم‌گیری‌ها وجود ندارد و در همین رابطه است که بسیاری از برنامه‌ها یا اجرایی نمی‌شود و یا اینکه به حالت اولیه بر می‌گردد.

وی افزود: باید کار کارشناسی در همه حوزه‌ها و به ویژه سلامت انجام شود تا مردم با آرامش بیشتری زندگی کنند و مجریان طرح‌ها و ایده‌ها نیز در مردم اعتمادسازی کنند.

برگرفته ازنیوزنکا

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد