مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

مهروان نیوز

پایگاه تحلیلی- خبری مهروان نیوز

فرمانده سپاه نکا: محرومیت زدایی در روستاهای شرق مازندران اجرایی می‌شود

فرمانده سپاه نکا: محرومیت زدایی در روستاهای شرق مازندران اجرایی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: محرومیت زدایی در روستاهای شرق مازندران اجرایی می‌شود.

سرهنگ پاسدارمرتضی رمضانی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷ گروه جهادی در اردوی جهادی این شهرستان شرکت کردند, اظهار داشت: امسال نیز ۷ گروه جهادی از ۳ دانشگاه پیام نور، آزاد و اندیشه سازان در فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی شرکت کردند 

وی هدف از انجام این طرح را افزایش نشاط روحی، تقویت حس خود اتکایی، زیارت اماکن متبرکه و دیدار از جاذبه‌های طبیعی و اماکن تفریحی دانست.

رمضانی افزود: مهم‌ترین فعالیت این اردوی فرهنگی، خدمات عمرانی و محرومیت زدایی، بهداشت و سلامت، آموزشی و مهارتی،کشاورزی و دامپروری و اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی بوده و شعار امسال این اردوی جهادی " می سازیم تا ساخته شویم" است.

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی از اوایل مرداد  امسال در مناطق هزار جریب شهرستان نکا به مدت ۱۲ روز اجرا می‌شود, گفت: در روستای لایی و شیط بخش فرهنگی و خدمات رسانی، در روستای پوروا کمک و خدمات‌رسانی برای ساخت مسکن مددجو، در روستای کارکم کمک در ساخت حسینیه روستا،در روستای ابچین در زمینه ساخت خانه عالم و در روستای سوته خیل در زمینه ساخت مسجد محل اردوهای جهادی فعال خواهند شد.

رمضانی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری رفع محرومیت‌زدایی در منطقه  محروم هدف اصلی برگزاری اردوی جهادی است،  افزود: خودسازی دانشجویان جهاد با نفس، ایجاد دوستی و مودت میان دانشجویان، کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم از اهداف دیگر اجرای این  طرح است.

وی تاکید کرد: از شهرستان ساری نیز هر ساله تعدادی از دانشجویان در قالب اردوی جهادی دانشجویی به مناطق محروم نکا اعزام می‌شوند

منبع/ تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد